Zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Podaj Nazwę użytkownika, którą podałeś w procesie rejestracji konta eBOK lub Numer Klienta
Wygodne logowanie eBOK

Jeśli logujesz się na swoje konto eBOK na urządzeniu, z którego korzystasz tylko Ty (np. na prywatnym komputerze), najlepiej pozostaw to pole zaznaczone. Dzięki temu przy ponownym logowaniu nie będziesz musiał wpisywać "Nazwy użytkownika / Numeru klienta" i logowanie będzie łatwiejsze.

Na urządzeniach używanych przez kilku użytkowników a w szczególności podczas korzystania z komputerów publicznych (np. dostępnych w kafejkach internetowych) odradzamy stosowanie tej opcji i zalecamy przestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa:

  • Pamiętaj o wylogowaniu się po zakończeniu korzystania z eBOK
  • Korzystaj w przeglądarce z funkcji przeglądania prywatnego lub jeśli jest ona niedostępna, wyczyść historię przeglądarki, jej pamięć podręczną i pliki cookie.
Skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem
244 244 244

Dostęp do eBOK

Zaloguj się do eBOK podając nazwę użytkownika /numer klienta i hasło.

Jeśli do tej pory nie korzystałeś jeszcze z eBOK Multimedia Polska, zarejestruj konto.

Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w formularzu rejestracji konta: podaj swój adres e-mail, ustaw nazwę użytkownika i hasło. Na wskazany adres e-mail wyślemy link aktywujący Twoje konto w eBOK.

Do rejestracji będziesz potrzebować hasła otrzymanego w formie SMS wysłanego na podany przy umowie abonenckiej numer telefonu komórkowego.

Jeśli otrzymałeś wcześniej hasło jednorazowe w postaci karty zdrapki to zaloguj się wpisując Numer klienta i hasło z karty zdrapki a następnie zakończ proces rejestracji konta.

Jeśli zawarłeś umowę nie jako konsument to zadzwoń na Infolinię – w ramach zachowania bezpieczeństwa hasło wyślemy po uprzedniej identyfikacji tożsamości.